Re: Katalog ukryty/na hasło

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Fri 27 Nov 2009 - 09:48:58 MET

Andrzej Libiszewski pisze:
> Non sequitur.

No to po co włożył płytkę z gazety?

> A jeśli została wadliwie stworzona? To nie jest niemożliwe.

No i z powodu tego mamy rezygnować z niewątpliwych zalet? Wiadomo, że
pewne przypadki skrajne zawsze mogą zaatakować, ale to nie powód wg mnie
do rezygnowania z ogromnej puli zalet.

> Kolejne założenie wzięte z sufitu. Nieważne po co się wkłada taką płytę.
> Ważne, że płyta włożona i autorun robi swoje.

No. Bo do tego został stworzony. Gościa z przypadku nie zaatakował
autorun ale wirus na płycie umieszczony przez producenta. Autorun jest
akurat korzystny, a na płycie nie będzie nosicielem.

> Niech więc będzie trojany i robaki. Zamierzasz czepiać się słówek?

Nie czepiam się nazwy, bo właśnie wirusy się MSZ mnożą, a trojany nie,
ale to detal. Czepiam się, że nie na zasadzie ,,producent zrobił fajny
autorun''. Nie tak mnożą się, nazwijmy ,,zjawiska niepożądane''.

> Przy założeniu że płyta nie jest zainfekowana ab initio. Bo jak jest to
> można taką płytą infekować długo i owocnie, bo żaden antywir szkodnika nie
> usunie z tejże płyty.

No ale to skrajny przypadek. Poza tym, autorun tu nic nie zmieni, bo
płyta będzie zainfekowana jako program, który z tej płyty odpalasz.
Wzmiankowany Czernobyl nie korzysta z rozmnażania po autorunach.

> A przy okazji, słyszałeś może o płytach RW i zapisie pakietowym? Uważasz że
> tam też się nie da?

Szczerze mówiąc nigdy nie korzystałem. Chyba nie jest to zbyt popularne.
To dopiero w Wiście się pojawiło chyba, nie? Ja nie używam, bo chcę i
tak zgodności z innymi systemami.

> Bo jakąś podróbę masz. MS wypuścił Vistę, Wisty nie przypominam sobie :P

Literka V w języku polskim nie występuje chyba, podobnie, jak X. Stąd
Linuksa, Wisty :D

--
Przemysław Adam Śmiejek