Re: Katalog ukryty/na hasło

Autor: Andrzej Libiszewski <a.libiszewski_at_gazeta.USUNTO.pl>
Data: Fri 27 Nov 2009 - 09:35:42 MET

Dnia Fri, 27 Nov 2009 09:19:11 +0100, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

> Skoro włożył płytę, to chciał ją odpalić, więc i tak by ręcznie odpalił.

Non sequitur.

> Problem z autostartem jest na pendrajwie, bo tam wirus se sam tworzy i
> wystarczy na chwilę włożyć w zarażonego kompa, aby stać się nosicielem.
> W przypadku płyt, płyta się nie zaraża, więc nie będzie przenosiła
> wirusa, o ile nie została wadliwie stworzona.

A jeśli została wadliwie stworzona? To nie jest niemożliwe.

> A to raz, że rzadkość, a
> dwa że i tak raczej nie wkłada się takiej płyty ,,tylko na chwilę, żeby
> coś wydrukować''

Kolejne założenie wzięte z sufitu. Nieważne po co się wkłada taką płytę.
Ważne, że płyta włożona i autorun robi swoje.

> Nie. Na zupełnie innej.

Niech więc będzie trojany i robaki. Zamierzasz czepiać się słówek?

> Nie dadzą rady na płycie. No way....

Przy założeniu że płyta nie jest zainfekowana ab initio. Bo jak jest to
można taką płytą infekować długo i owocnie, bo żaden antywir szkodnika nie
usunie z tejże płyty.

A przy okazji, słyszałeś może o płytach RW i zapisie pakietowym? Uważasz że
tam też się nie da?

> Nie wiem, u mnie w Wiście w ogóle autorun nie działa :(

Bo jakąś podróbę masz. MS wypuścił Vistę, Wisty nie przypominam sobie :P

"Nie zawsze wola ministrów wyznacza bieg historii i niekoniecznie
pontyfikat kapłanów porusza rękoma Boga."