Re: Katalog ukryty/na hasło

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Fri 27 Nov 2009 - 09:16:01 MET

Mariusz Kruk pisze:
> epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Przemysław Adam Śmiejek"
> "Tylko do pierwszego golenia".
> Nie pierwszy raz prezentujesz pogląd, że należy równać w dół, ale

Nikt nie każe równać. Chcesz -- to sobie w kompie to wyłączasz. Dla
niegeeków to jednak nieoceniona wygoda, a zagrożenie jest tylko w
pendrajwach, bo tam faktycznie niestety jest to luka bezpieczeństwa.

> niestety, zawsze znajdą się więksi idioci niż ci, których przewidujesz.

Owszem, ale skoro jestem idiotą i mam idiotentelewizor, idiotensamochód
i idiotenpiecyk i idiotenlodówkę, to mogę mieć idiotenkomputer.

Nie po raz pierwszy prezentujesz pogląd, że jak ktoś nie jest dość
giczy, to mu się nie należy. Popracowałbyś z lamerami, to byś zmienił
zdanie. MS idealnie się w nich wpasowuje.

--
Przemysław Adam Śmiejek