Re: Katalog ukryty/na hasło

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Fri 27 Nov 2009 - 09:19:11 MET

Andrzej Libiszewski pisze:
> Niby jak? Sam się magicznie szkodliwy plik uruchomi z pominięciem
> mechanizmów systemu?

Skoro włożył płytę, to chciał ją odpalić, więc i tak by ręcznie odpalił.
Problem z autostartem jest na pendrajwie, bo tam wirus se sam tworzy i
wystarczy na chwilę włożyć w zarażonego kompa, aby stać się nosicielem.
W przypadku płyt, płyta się nie zaraża, więc nie będzie przenosiła
wirusa, o ile nie została wadliwie stworzona. A to raz, że rzadkość, a
dwa że i tak raczej nie wkłada się takiej płyty ,,tylko na chwilę, żeby
coś wydrukować''

> Dokładnie na tej zasadzie wirusy się mnożą

Nie. Na zupełnie innej.

>- głównie na pendrive, ale też
> przez autorun.

Nie dadzą rady na płycie. No way....

> Dobrze, że domyślnie teraz Vista i W7 popupa wywalają, a nie
> uruchamiają co popadnie... dadzą radę ci poloniści?

Nie wiem, u mnie w Wiście w ogóle autorun nie działa :(

--
Przemysław Adam Śmiejek