Re: Katalog ukryty/na has³o

Autor: Andrzej Libiszewski <a.libiszewski_at_gazeta.USUNTO.pl>
Data: Fri 27 Nov 2009 - 09:01:55 MET

Dnia Fri, 27 Nov 2009 08:27:04 +0100, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

> Z płyty?

> To samo miałbyś przy płycie bez autostartu.

Niby jak? Sam się magicznie szkodliwy plik uruchomi z pominięciem
mechanizmów systemu?

> Nie chodzi o skrót do napędu, ale o zrobienie płytek dla ZU. Ostatnio
> takie robiłem dla polonistów. Świetna sprawa. Wkładali se i odpalała się
> stronka HTML. A tak bym musiał dołączać drukowane instrukcje ,,jak to
> używać''.

Dokładnie na tej zasadzie wirusy się mnożą - głównie na pendrive, ale też
przez autorun. Dobrze, że domyślnie teraz Vista i W7 popupa wywalają, a nie
uruchamiają co popadnie... dadzą radę ci poloniści?

"I must rule with eye and claw — as the hawk among lesser birds."