Re: Jak zmusić Wistę do Fullscreen?

Autor: dziobu <xxxxxx_at_xxxx.xx>
Data: Wed 25 Nov 2009 - 11:13:16 MET

Dnia 11/24/2009 11:34 PM, Użytkownik Przemysław Adam Śmiejek napisał:

> Zapomniałem dodać główną puentę: Na grzyba mi te 64bit tak naprawdę?

No jak to? Nie wiesz? 64 bity sa lepsze od 32 bitów aż dwukrotnie ;)

> Bo jak na razie, to systemy z obsługą tego sobie radzą średnio, oznacza
> to poza tym utratę nie tylko starszych programów, ale i sprzętu, bo
> sterowników do używanego, a już nieprodukowanego sprzętu też się nie
> uświadczy zapewne...

Spora częśc sprzętu skończyła sie na XP bo na Viste juz jakby
sterowników do staroci było mniej. I to jeszcze przed 64 bitami.

Mam hp2840. No i nie użyje pod V 64bitową bo sterowników pełnych nie ma.
Jest tylko proteza do drukowania, a ja mam tu jeszcze skaner i to
wszystko leci przez sieć. O karcie TV której producent (avermedia)
wypiął sie na Viste już nie wspomne ;/

> Całość mi raczej wygląda na świetny lobbing właśnie producentów sprzętu
> i oprogramowania. W domu mam jeszcze skaner sprzed 10 lat, a po
> klientach widuję drukarki i 10-letnie. I pacz pan, drukują dobrze. A
> nowy szajs po roku czasami siada.

Takie czasy - sprzęt ma sie zepsuć dzień po zakończeniu okresu
gwarancyjnego.

--
Pozdrawiam
dziobu