Re: Jak zmusić Wistę do Fullscreen?

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Wed 25 Nov 2009 - 11:14:46 MET

dziobu pisze:
> Tylko...co z tego wynika? Że było lepiej?

Oczywiście. Auto z lat 70 dalej może jeździć. Ba! Auto z lat 30 dalej
może jeździć. Pomijam aspekt zgnicia blachy itepe, ale wyremontowane
nadal jest jeżdżącym autem.

> Nie twierdze że nowe jest lepsze dlatego że jest nowe, ale technika się
> zmieniła ostatnio tak bardzo że czasem po prostu głupotą jest sterczenie
> przy starych rozwiązaniach.

Nie. Głupotą jest gonienie za nowościami, jeżeli dane rozwiązania się
sprawdzają i w pełni realizują swoje zadanie, albo na tyle dobrze je
realizują, że inwestycja w nowe się mija z celem.

> A jaki jest sens utrzymywania przy życiu średnio serwisowalnego
> komputera zajmującego 2 pokoje, żrącego kilkadziesiąt kW o mocy
> obliczeniowej zegarka z wyświetlaczem?

No jak widać przez 30 lat prawie działał. Więc widać jakiś sens był.
Podobnie jak naprawdę jest sens na utrzymywanie dosowych produktów QNT w
szkołach, czy możliwości zagrania w Cywilizację 2.

Zwłaszcza, że nadal nie wiem jakie korzyści miałbym mieć z tych całych
64 bitów.

--
Przemysław Adam Śmiejek