Re: Jak zmusić Wistę do Fullscreen?

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Tue 24 Nov 2009 - 23:34:21 MET

Przemysław Adam Śmiejek pisze:

> Szczerze mówiąc, ostatnie 10 lat to do przodu się posuwa głównie mój
> wiek. Bo wszystko wokoło to raczej się cofa.

Zapomniałem dodać główną puentę: Na grzyba mi te 64bit tak naprawdę?
Bo jak na razie, to systemy z obsługą tego sobie radzą średnio, oznacza
to poza tym utratę nie tylko starszych programów, ale i sprzętu, bo
sterowników do używanego, a już nieprodukowanego sprzętu też się nie
uświadczy zapewne...

Całość mi raczej wygląda na świetny lobbing właśnie producentów sprzętu
i oprogramowania. W domu mam jeszcze skaner sprzed 10 lat, a po
klientach widuję drukarki i 10-letnie. I pacz pan, drukują dobrze. A
nowy szajs po roku czasami siada.

--
Przemysław Adam Śmiejek