Re: Jak zmusić Wistę do Fullscreen?

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Wed 25 Nov 2009 - 11:32:35 MET

dziobu pisze:
> No jak to? Nie wiesz? 64 bity sa lepsze od 32 bitów aż dwukrotnie ;)

ahaaaa....

> Spora częśc sprzętu skończyła sie na XP bo na Viste juz jakby
> sterowników do staroci było mniej. I to jeszcze przed 64 bitami.

No ale sterowniki z XP działają w Wiście ZTCW, o ile właśnie w 32bitach.

> Mam hp2840. No i nie użyje pod V 64bitową bo sterowników pełnych nie ma.

No właśnie. I kupiłeś sprzęt, dobrze działa, a musisz wywalić kasę, bo
tak... w imię ,,64 bity sa lepsze od 32 bitów aż dwukrotnie ;)''. Tylko
to nie jest śmieszne. To jest sposób na ożywienie umierającego rynku
sprzętu i oprogramowania. Coraz częściej ludziom wystarcza to, co mają.
A tak będzie sztuczny kop do nabywania nowości.

> Takie czasy - sprzęt ma sie zepsuć dzień po zakończeniu okresu
> gwarancyjnego.

No widzisz. Zegar po mojej prababci po 100 latach nadal działa.
Porządny, mechaniczny... A do pracowni już kupuję trzeci z tych
badziewnych chińskich i wciąż albo po tygodniu baterie wykańcza albo źle
chodzi.

I nie, nie przekonuje mnie ,,takie czasy'', bo z jakiej racji ja mam
służyć za pożywkę dla kapitalistów, którzy na mnie majątek trzaskają?

--
Przemysław Adam Śmiejek