Re: Jak zmusić Wistę do Fullscreen?

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Wed 25 Nov 2009 - 00:19:49 MET

news:2009112421032200@grush.one.pl...
> pojawi się *konieczność* zastąpienia go czymś nowszym.

Niestety, właśnie. Taki nos dla tabakiery trochę.

> Lepiej to zrobić wcześniej, niż być zmuszonym później.

Z pewnością. Jednak, jeśli mam np. 5 kompów, do pewnego mojego
konkretnego celu nadających się akurat, nie widzę powodów, by kupować
szósty dlatego, że niby nowy i cos-tam lepiej wspiera. Zanim mi padnie
ostatni z pierwszej piątki, to ooho, dawno ten szósty nie będzie mi już
potrzebny. A twardyski jeszcze dlugo na giełdzie, lub za grosze "tonę"
kupię na Allegro.

> Ale wolno odradzać korzystania. Wolno pokazywać, że nie ma to
> sensu i jest szkodliwe choćby dla postępu, niezawodności i
> rynku twórców oprogramowania.

Na tym też polega wolność, o którą ponoć walczyliśmy. Będę publicznie
bronić twojego prawa do takiego odradzania i swojego, do niezgadzania
się z pewnymi zagadnieniami.

> 720x400 można spokojnie ustawić jako tryb graficzny, nie

Nie mówię nie. Jednak tryb tekstowy wyróżnia się nieco wśród trybów
graficznych. Przyjamniej u mnie.

> tekstowy. Ale uruchamiałem DOSBoxa na Windows i zawsze emu-
> lował tryb tekstowy w grafice.

Tak, też emuluje! U mnie... Ale z emulacji po CTRL-Enter przechodzi w
tryb tekstowy. Może tu też jest jakaś inna emulacja, ale sama karta
działa jak najbardziej tekstowo - inaczej niż w trybach graficznych
zachowuje się kursor.

> PS, Właśnie odpaliłem DOSBoxa. Tryb tekstowy 80x25 wyświet-
> lił w 640x480, co potwierdził monitor. DOSBox 0.73 pod

A po CTRL-Enter, o ile w Linuksie taka kombinacja przejdzie...?

> kontrolą Ubuntu 9.10. Jak koniecznie chcesz, sprawdzę
> pod Vistą.

Bylbym zobowiązany, jeśli masz troche czasu. Przynajmniej będę wiedzieć,
czego się spodziewać po przeprowadzce na nowszą windę, jeśli do tego
kiedyś dojdzie.

--
D4
Tu przerwał, lecz róg trzymał, wszystkim się zdawało,