Re: Jak zmusić Wistę do Fullscreen?

Autor: Animka <animka_at_to.nie.ja.wp.pl>
Data: Wed 25 Nov 2009 - 00:41:16 MET

Przemysław Adam Śmiejek pisze:

> Całość mi raczej wygląda na świetny lobbing właśnie producentów sprzętu
> i oprogramowania. W domu mam jeszcze skaner sprzed 10 lat, a po
> klientach widuję drukarki i 10-letnie. I pacz pan, drukują dobrze. A
> nowy szajs po roku czasami siada.

Moja drukarka (Lexmark) ma już z 15 lat i dobrze drukuje. Tylko działa
mi na zerwy to, ze kolorowy tusz, który kupiłam za Stodołą na giełdzie
komputerowej nie ma koloru czarnego. Tekst drukuje mi na zielono.
Trudno, wykorzystam to co jest, ale już tam pojemnika z kolorowym tuszem
nie kupię.

--
animka