uzywany dell z nalepka

Autor: - <ojciecdoktor_at_ryja.pl>
Data: Mon 09 Nov 2009 - 11:06:20 MET

witam.

czy po zakupie na allegro (licytacja) uzywanego komputera dell z nalepka
licencyjna windows xp dell przysluguje mi prawo instalacji systemu?

jesli odpowiedz jest pozytywna, kolejne pytania sa takie:
czy system z plyty oem od innego komputera (nie dell) przy wpisaniu klucza z
nalepki bedzie legalny?
czy mozna znalesc w sieci/otrzymac od della kopie plyty z windows by
zainstalowac system?
komputer nie jest najprawdopodobniej od polskiego dystrybutora - czy
zainstalowanie systemu w wersji polskiej bedzie mozliwe (tj legalne), czy
jedynie zostaje mi orginal - niemiecki, francuski czy jaki tam byl?