Re: Win 7 64bit i wirtualny xp

Autor: tomek <tomek_at_nie.mam>
Data: Mon 09 Nov 2009 - 11:06:41 MET

> witam,
> mam win 7 64bit wersja professional, na nim postawilem przez VirtualBox'a
> win XP tez professional gdyz liczylem na to, ze bede mogl sflashowac
> telefon (sony ericsson), skonfigurowac router (netgear me102) i wkoncu
> zaczac drukowac ma mojej leciwej drukarce, ktora juz vista nie
> obslugiwala, postawilem tego xp bo win 7 nie widzi tel, routera, z
> drukarka nawet nie probowalem (ostatnie sterowniki byly pod XP),
> przechodzac do sedna sprawy przy probie znalezienia urzedzenia usb
> virtualbox wywala bledy tak samo jak win 7 ;/ np zwykly pendrive
> [...]

W pierwszej kolejności sprawdz czy windows 7 nie próbuje pierwsze uzyskać
dostępu do urządzenia np. centrum obsługi urządzeń z systemem Windows Mobile
odnośnie telefonu ( ja mam vistę) - czyli chodzi o to żeby to oprogramowanie
nie próbowało podłączać telefonu na USB automatycznie w win7. W szczegółach
systemu gościa czyli win Xp w "USB/filtr urządzeń" dodaj dane urządzenie USB
które podłączasz. Jak system gościa jest uruchomiony spróbuj wymusić
włączenie urządzenia USB poprzez zakładkę Urządzenia/Urządzenia USB.