Re: uzywany dell z nalepka

Autor: jureq <jureq_at_Xusun.to.z.adresu.Xop.pl>
Data: Tue 10 Nov 2009 - 11:29:30 MET

Dnia Mon, 09 Nov 2009 11:06:20 +0100, - napisał(a):

> czy po zakupie na allegro (licytacja) uzywanego komputera dell z nalepka
> licencyjna windows xp dell przysluguje mi prawo instalacji systemu?

To zależy czy kupując kupowałeś komputer z systemem czy bez?

> jesli odpowiedz jest pozytywna, kolejne pytania sa takie: czy system z
> plyty oem od innego komputera (nie dell) przy wpisaniu klucza z nalepki
> bedzie legalny?

Nie. I bardzo prawdopodobne, że nie zadziała z tym kluczem. Zakresy
kluczy dla OEM-Dell, OEM-"mały producent" i np "OEM-HP" są rozłączne.

> czy mozna znalesc w sieci

Można często znaleźć z nalepkami i płytami, ale odpłatnie i najczęściej
są to fałszywki.

> /otrzymac od della kopie plyty z windows by
> zainstalowac system?

Nie wiem.

> komputer nie jest najprawdopodobniej od polskiego dystrybutora - czy
> zainstalowanie systemu w wersji polskiej bedzie mozliwe (tj legalne),

Nie.