Re: uzywany dell z nalepka

Autor: Marcin Gala <m.gala.maupa_at_.interia.pyly>
Data: Mon 09 Nov 2009 - 12:03:17 MET

- wrote:
> witam.
>
> czy po zakupie na allegro (licytacja) uzywanego komputera dell z nalepka
> licencyjna windows xp dell przysluguje mi prawo instalacji systemu?
>
> jesli odpowiedz jest pozytywna, kolejne pytania sa takie:
> czy system z plyty oem od innego komputera (nie dell) przy wpisaniu
> klucza z nalepki bedzie legalny?
> czy mozna znalesc w sieci/otrzymac od della kopie plyty z windows by
> zainstalowac system?
> komputer nie jest najprawdopodobniej od polskiego dystrybutora - czy
> zainstalowanie systemu w wersji polskiej bedzie mozliwe (tj legalne),
> [...]
Legalny jest ZTCW, niestety musisz miec wersje dokladnie taka jak na
nalepce. Od Della nic nie wydebisz, dzwonilem na infolinie swego czasu
mila pani poradzila mi zebym "plyte pozyczyl od kogos znajomego kto ma
podobny komputer";) W efekcie pozyczylem od kumpla co sie Torrent
Rapidshare nazywa ;)

--
Marcin "Ahmed" Gala
m.gala(maupa)interia.pl