System dla 55latka

Autor: Piotr M <xxx_at_xxx.pl>
Data: Sun 01 Nov 2009 - 17:37:06 MET

Witam.

Kupuję mojej mamie laptopa :P To będzie dla niej duże zderzenie z
wirtualnym światem. Z obsługa jest na poziomie zerowym. Jaką polecacie
książkę, programy, techniki, etc, mające na celu wdrożyć bezboleśnie
obcowanie z Windowsem? Właściwie całe wsparcie mogę zapewnić jedynie przez
telefon, przyjeżdżam "raz na święta" i wtedy też mogę zrobić ewentualną
reinstalację :) Co poblokować aby uniemożliwić mieszanie, kasowanie i
zmienianie? Jak się zabezpieczyć? Myślałem też o zdalnym pulpicie ale nigdy
w to się nie bawiłem. Pozostanie mi jeszcze wybór sprzętu, aby nie za dobry
(bo po co), ale też aby wszystko chodziło. Ogólnie mam trwogę ;P

--
pzdr, Piotr M
"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?