Re: System dla 55latka

Autor: Piotr M <xxx_at_xxx.pl>
Data: Sun 01 Nov 2009 - 20:59:17 MET

A jeszcze dopisze.
Nie traktuje z góry wszystkich 55latków etc. Po prostu niektórzy mają
większą lub mniejszą trudność czegoś załapania. Tak jak ja np jestem lewus
w księgowości i temat już raz na zawsze odpuściłem, dla mnie PIT to kod
binarny :)
Chodzi o osobę co nie zna całej filozofii systemu. Pliki, katalogi, okna,
łącznie z ujarzmieniem gryzonia (BTW, pamiętacie swoje nieskoordynowane
ruchy?). Moja mama nie jest jakoś zacofana, ale w tym temacie początki mogą
być trudne.

Dziwne że jeszcze nie wymyślili OSów co nie trzeba za dużo przy nich robić.
I zastanawiam się XP, Vista czy Win7, co jest lepsze na pierwsze zderzenie?
Bardziej intuicyjne, przyjazne itd. Po późniejszy upgrade (np 3 lata) też
może być jakimś obciążeniem, katalogi już inaczej będą się nazywały..

Może XP bo sam jeszcze używam :P ...

--
pzdr, Piotr M
"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?