Re: 3 x szybciej czyli W7 - pytanie

Autor: Krzysiek <krzysztofogorek_at_gmail.com>
Data: Sun 01 Nov 2009 - 17:06:03 MET

A tak przy okazji - możecie mi pomóc z SBS? Zastanawiam się nad 2003 i
2008. 2003 bo jest dużo tańszy, a 2008 bo jest rozwojowy tyle, że ani
jednego ani drugiego nie wykorzystam w 100%. Z tego pakietu potrzebny
jest mi Exchange, Share Point i SQL. Nie będę tworzył własnych
aplikacji etc przynajmniej na początek ;-) SBS 2003 jest na tyle tani,
że za rok, dwa nie będzie boleć migracja do 2008, zakładając, że
przeniesienie konfiguracji powyższych serwerów jest możliwe w 100%. I
tak sobie ważę SBS 2003 w OEMie pomiędzy 2008 w MOLPIe i znikąd
sensownych informacji. Firmy, które są partnerami MS nie chcą gadać o
SBS 2003 kiedy jest już 2008....