Re: Problem z dyskiem ?

Autor: Jacek Maciejewski <jacmacwytnij_at_o2.pl>
Data: Sat 24 Oct 2009 - 10:29:22 MET DST

Dnia Fri, 23 Oct 2009 22:00:48 +0200, tileon@poczta.onet.pl napisał(a):

> Przy uruchomieniu a konkretnie przy starcie systemu (win xp) komputer wydaje
> sekwencję dźwięków:
> niski - wysoki - niski - wysoki - niski - wysoki
> po czym wyłącza się.
>
> Próbowałem odpalić w trybie awaryjnym i wszystko działa...
> Przywracałem system ale to nie pomaga...

Sygnał niestosowany przez biosy Award. Sądzę że wskazuje na jakiś stan
alarmowy, np. procek się przegrzewa lub wiatrak za wolno chodzi lub nie ma
wiatraka podpietego do gniazda cpufan. Na poczatek bym skasował pamięć
biosu i ewent. przyjrzał się nastawom alarmowym, potem sprawdził
przyleganie radiatora, potem przyjrzał się i ewent. pomienił wiatrak
procka.

--
Jacek