Problem z dyskiem ?

Autor: <tileon_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 23 Oct 2009 - 22:00:48 MET DST

Witam,
Składam kompa dla rodziców z resztek części mojej starej maszyny i napotkałem
pewien problem.
Przy uruchomieniu a konkretnie przy starcie systemu (win xp) komputer wydaje
sekwencję dźwięków:
niski - wysoki - niski - wysoki - niski - wysoki
po czym wyłącza się.

Próbowałem odpalić w trybie awaryjnym i wszystko działa...
Przywracałem system ale to nie pomaga...
Natomiast próbowałem również odpalić kompa z płyty instalacyjnej win xp, i
podczas ładowania sterowników występuje ten sam błąd: sekwencja dźwięków ze
speakera i komp się wyłącza ?
Czy ktoś mógłby podpowiedzieć co oznacza ta sekwencja dźwięków i czemu system
odpala w trybie awaryjnym a normalnie nie ?
Pozdrawiam,
Marcin