Re: Problem z dyskiem ?

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Sat 24 Oct 2009 - 12:11:45 MET DST

Użytkownik "Jacek Maciejewski" <jacmacwytnij@o2.pl> napisał w wiadomości
news:j9349snoix76$.ubcs8oo33gac.dlg@40tude.net...

> Sygnał niestosowany przez biosy Award. Sądzę że wskazuje na jakiś stan

Ano właśnie...

> alarmowy, np. procek się przegrzewa lub wiatrak za wolno chodzi lub
> nie ma

Też mi na to najbardziej wyglada, zwłaszcza, ze z tego, co się
zorientowałem, byłą przekładka części.
Tradycyjnie procek jest czymś przyklejany do radiatora i jak się to
naruszy, to ponowne złożenie daje brak kontaktu cieplnego, lub kontakt
bardzo słaby. Pewnym półśrodniem na to, jak się nie ma pasty
termoprzewodzącej, bądź smaru silikoniwego, jest rozpuszczenie tej
"mazi" w benzynie, lub spirytucie, aby powstałą papka gęstości stężałej
śmietany (aby nie ściekała). Wtedy razem złożyć procek i radiator (w
sposób oczywiście przewidziany w instrukcji, a masa musi leżeć między
rdzeniem procka a radiatorem, uważać, aby nie zwarła czegoś, np. mostka
od mnożnika)

> wiatraka podpietego do gniazda cpufan. Na poczatek bym skasował pamięć

To by inaczej raczej pyszczyło i nie wyłączało by raczej. U mnie, a też
mam płytę Gigabyte, głośnik po prostu wyje.

> biosu i ewent. przyjrzał się nastawom alarmowym, potem sprawdził

No, z pewnością też bym to zrobił.

> przyleganie radiatora, potem przyjrzał się i ewent. pomienił wiatrak
> procka.

Przyleganie... powinno wyjść z temperatur... a tak w ogóle, to jeśli
układ procek-radiator był "macany", to kontakt cieplny sprawdziłbym
niezależnie od innych rzeczy.
Pamięć RAM też bym przeleciał... ale to jak chłodzenie procka będzie w
porządku...

--
Nowy telefon do wiadomej Wiktorii:
{ Tel. 00 38 (098) 534-37-97 } E-mail: vika@mail.zp.ua