Re: program do backupu sterowników

Autor: tg <aa_at_bb.cpl>
Data: Thu 17 Sep 2009 - 22:57:54 MET DST

"1634Racine" <1634@Racine.pl> wrote in message news:h8p5vr$86m$1@inews.gazeta.pl...
> xp; rozumiem,ze eksport klucza
> [HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services]
> da mi calkowity backup ustawien uslug i mozna potem przy instalacji systemu
> od nowa po prostu scalic reg?

ale po co??
lanmanserver\shares to praktycznie jedyna rzecz ktora jest sens backupowac,
myle sie?

co do backupu sterownikow - dowolny program ktory wygrzebie ci .sys i .inf
(ktore masz zreszta wypisane we wlasciwoscich wiec mozna to machnac recznie)
w zupelnosci wystarczy w 99.9% przypadkow, wiec dyskusja o ich jakosci
jest raczej bezprzedmiotowa

pozatym - jezeli zaraz masz zamiar rzucac pol rejestru i sterownikow z
oryginalu, to po kiego robic reinstalke? naprawcza nie wystarczy?