Re: uslugi - minimalizacja ilosci uruchomionych

Autor: alburnus <korlinski.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Thu 17 Sep 2009 - 19:49:34 MET DST

Łukasz 'Maly' Ostrowski <maly@USUNnemo.pl> napisał(a):

> Ile wysłać PLN i na jakie konto? Jest XXI wiek, ram kosztuje tyle ile pół
> wyjścia do lokalu na impreze... może czas pozbierać puste butelki? ;-).
> Szczerze, nie wiesz o co chodzi, zostaw w spokoju, dla mnie odpowiadanie na
> posty z serii 1634Racine są, poniżej godności. :P. Przynajmniej zabawnie
> jest jak luzer próbuje coś tweakować, a później są szopki, "coś zrobiłem,
> coś nie działa, nie mam pojęcia co, a może wpisem do rejestru to
> naprawię/przyspieszę". ;-). Nic osobistego. :P

Czego się wkurzasz? Człowiek chce pomajsterkować przy systemie, a jak wiesz to
mu odpowiedz. Nie każdemu może odpowiadać to co mu M$ daje. Ktoś może chcieć
"panować" w większym stopniu na systemem. Wszak instalacja to jak kreacja
nowego świata :)
Warto sposjrzeć także tutaj: http://www.searchengines.pl/index.php?showtopic=7723

alburnus