Re: program do backupu sterowników

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Wed 16 Sep 2009 - 00:54:39 MET DST

Piotr Palusiński in news:h8onnf$b5p$1@atlantis.news.neostrada.pl
> In news:h8ol1h$48$1@inews.gazeta.pl,
> *1634Racine* <1634@Racine.pl> typed:
> Proszę
> Nie martw się,

nie martwie sie, pewnie dlatego, że wiekszy mam dystans do tego miejsca niz
podejrzewasz :)

> Tobie trudno "dogodzić".

to brzmi mniej wiecej tak, jak: "a wszyscy ludzie to...",czyli nie znaczy
tak naprawde nic.

> Co z tego, że napiszę Ci, program x, y jest
> ok, a Ty i tak zmienisz zdanie

ale przynajmniej baczniej zawiesze na nim oko.

> (jak zwykle),

a to, to juz nie jest prawda.

> podobnie jak z wyborem
> systemu, ja preferuje Viste, a Ty wybierasz/pozostajesz przy W2K

a i to tez nie jest prawda - w tej akurat chwili pisze z xp na laptopie :)

Tak btw:
skok to jest z linuxa na MS [>,=w2k], z MS [>,=w2k] na linuxa, z w98 na
>,=w2k.
Ale jak juz skoczyc z xp, to wg. mnie i nie tylko [jak wiesz] na 7.
mniej wiecej z powodow dla ktorych minalem millenium - mijam viste.
wiecej: poczekam w swiecie w2k/xp na sp1 dla 7ki.

btw 2:
xp; rozumiem,ze eksport klucza
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services]
da mi calkowity backup ustawien uslug i mozna potem przy instalacji systemu
od nowa po prostu scalic reg?