Re: banalny problem, ale utknąłem :)

Autor: PureNick <ibozaur_at_CTRL+X@zax.pl>
Data: Tue 03 Mar 2009 - 09:27:13 MET

kolejny zacny uzyszkodnik jenternetu o wdziecznym pseudonimie Tomek
Głowacki raczyl(a) zaszczycic towarzystwo temi oto slowy:

> Tak nie chcę (a raczej dziewczyna nie chce) - ma być zrzut ścieżki audio
> i wrzut tej ścieżki z powrotem, ale na nową płytę, która odpali się w
> starym odtwarzaczu CD. Zresztą, pośrednictwo stratnego mp3 nie ma sensu
> w takiej operacji... jest to jakaś opcja, owszem.

> Czy tylko pozostaje mi wytłumaczyć jej jak działa Exact Audio Copy? ;)
> Dla mnie to jest proste, no ale dziewczyna utknie...

> Poza tym, dziwię się, że nie ma jakiejś naprawdę łatwej metody...

No to ja krótko i tylko w zakresie pytania:

1. Zrzucenie ścieżki do MP3 lub WAV - CDRiper autorstwa Andrzeja
Mulawy:
http://www.awalum.com/beta/pliki/cdriper.exe

2. Nagranie WAVa do Audio CD - Burrrn 1.14 Beta2 Portable:
http://download.softpedia.com/dl/6b6a7f01da3da6b6014bdadd2e0b7806/49ace892/100079970/software/portable/cd_dvd_tools/Portable%20Burrrn.exe

Oba programy funkcjonują jako "portable".

Pozdruffka :)

--
http://zax.pl/~ibozaur/