Re: banalny problem, ale utknąłem :)

Autor: Tomek Głowacki <t_gl.tnijspam_at_tuteztnij.o2.pl-invalid>
Data: Sun 01 Mar 2009 - 23:14:46 MET

Michal Kawecki pisze:

> Czemu nie zrzucisz po prostu tej ścieżki do mp3-ki spod Windows Media
> Playera?

Tak nie chcę (a raczej dziewczyna nie chce) - ma być zrzut ścieżki audio
i wrzut tej ścieżki z powrotem, ale na nową płytę, która odpali się w
starym odtwarzaczu CD. Zresztą, pośrednictwo stratnego mp3 nie ma sensu
w takiej operacji... jest to jakaś opcja, owszem.

Czy tylko pozostaje mi wytłumaczyć jej jak działa Exact Audio Copy? ;)
Dla mnie to jest proste, no ale dziewczyna utknie...

Poza tym, dziwię się, że nie ma jakiejś naprawdę łatwej metody...

Pozdr,
Tomek