Re: banalny problem, ale utknąłem :)

Autor: gl12d4 <gl12d4_at_DELETEgazeta.pl>
Data: Mon 02 Mar 2009 - 09:28:20 MET

Użytkownik "Tomek Głowacki" <t_gl.tnijspam@tuteztnij.o2.pl-invalid> napisał
w wiadomości news:goevde$376$1@portraits.wsisiz.edu.pl...
> Witam,
>
> Mam banalny problem: skopiować wybraną ścieżkę audio z CD i nagrać na
> czystą płytę. Warunek - jak najprościej, bez sięgania lewą ręką za prawe
> ucho.
>
> Windowsowy mechanizm w XP do nagrywania coś zawodzi (akurat teraz wywala
> błąd - niepoprawna funkcja), choć nie wiem, czy on to potrafi?

Z poziomu WMP też?
WMP (11) bardzo ładnie i szybko zgrywa, nagrywa, koduje i dekoduje dźwięki.
Rozwiń polecenie 'Zgraj' ustaw bezstratny WMA lub WAV i ścieżkę plik(ów)u
docelow(ych)ego. Po zgraniu wsadź czystą płytę, znajdź na liście odtwarzania
plik(i), rozwiń 'Nagraj' i nagraj co cie interesuje.

pzdrw
gl12d4