Re: wsadowe pobieranie danych z com'a do pliku

Autor: raqs <r.brozyna_at_interia.pl>
Data: Tue 03 Mar 2009 - 10:16:14 MET

Sempiterna pisze:

> Użytkownik "Grzegorz Niemirowski" <gnthexfiles@poczta.onet.pl> napisał w
> wiadomości news:goh94g$24uf$1@opal.icpnet.pl...

> I tylko plik nie pojawia się...
> Fakt, że nie miałem czego na ten port wrzucić, ale to wtedy zerami chyba
> powinno, albo chociaż plik o zerowej długości... poza tym zatrzymanie
> tego wymaga zrzucenia zadania kopiowania przez jego zabicie, lub choćby
> zamknięcie okna, samo się nie przerwie, przez CTRL-C, ani CTRL-Break
> także nie...

Okazuje się, że problem jest bardziej złożony, niżby z początku się mógł
wydawać. Problematyczna jest sytuacja, w jakiej uznajemy, że pobieranie
danych dobiegło końca. W przypadku rekordów taryfikacyjnych właściwie
możemy nigdy się nie doczekać takiej sytuacji.
Zrealizowałem temat okrężną drogą, idąc po trosze na łatwiznę.
Zainstalowałem programik RS232 Data logger, skonfigurowałem go do pracy
z z konkretnym plikiem, uruchomiłem transmisję i zamknąłem program.
Automatyzację czynności wykonałem programem Autoit v3, zakładając
określony (zbadany empirycznie) czas pobierania rekordów z coma do
pliku. Inaczej mówiąc autoit uruchamia serial loggera, czeka odpowiedni
czas i zamyka loggera.
Może komuś pomoże moje rozwiązanie, a może ktoś wymyśli coś lepszego?

pozdr
raqs