Re: O avascie home 4.8

Autor: Olek <olek_at_nic.nic>
Data: Fri 02 Jan 2009 - 01:19:54 MET

Użytkownik "Sempiterna" <rzopa@amorki.pl> napisał w wiadomości
news:495d417b$1@news.home.net.pl...

Włączyłem MIME

> W pełni podzielam te słowa. Znów dziś u kogoś wypieprzałem parę wirusów, w
> tym jednego rootkita...

Przemyślę to...

Załóżmy że mam XP legal SP3, wszystkie łaty, firewalla aktywnego, nie
wkładam do kompa żadnych CD/FD/fleszy/nie uruchamiam-ściągam
exeków/dll/ActiveXów, nie klikam na linki przychodzącej poczty. MOgę nawet
przełączyć się na użytkownika z ograniczonymi uprawnieniami.
Jedyne co to mam stały net (IP zewnętrzny), używam go do mejli textowych w
OE i czytania gazet (czyli portali) w IE7.

To mimo to też mi jest potrzeby stały monitoring rezydentnego antyvira ???
Nie wiem, pytam merytorycznie... Liczę na obszerniejszą odp niż tylko "tak"
(na kompach się znam). Jeśli tak to czemu ? Może sama JavaScript czy Java
czy HTML będzie furtką do zainfekowania ??

Olek