Re: O avascie home 4.8

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 02 Jan 2009 - 07:08:01 MET

Dnia Fri, 2 Jan 2009 01:19:54 +0100, Olek napisał(a):

> Użytkownik "Sempiterna" <rzopa@amorki.pl> napisał w wiadomości
>
> Włączyłem MIME

> Przemyślę to...
>
> Załóżmy że mam XP legal SP3, wszystkie łaty, firewalla aktywnego, nie
> wkładam do kompa żadnych CD/FD/fleszy/nie uruchamiam-ściągam
> exeków/dll/ActiveXów, nie klikam na linki przychodzącej poczty. MOgę nawet
> przełączyć się na użytkownika z ograniczonymi uprawnieniami.
> Jedyne co to mam stały net (IP zewnętrzny), używam go do mejli textowych w
> OE i czytania gazet (czyli portali) w IE7.

> [...]

W kontekście
http://www.microsoft.com/technet/security/bulletin/ms08-078.mspx i
http://www.heise-online.pl/security/Luka-Zero-Day-dotyczy-takze-Internet-Explorera-6-i-8--/news/6780
używanie rezydentnego antywirusa podczas poruszania się w Internecie
jest obowiązkowe. Przy czym IE jest tu tylko przykładem, problem dotyczy
każdej przeglądarki (poza może Operą).

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/