Re: O avascie home 4.8

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Fri 02 Jan 2009 - 21:03:43 MET

Użytkownik "Olek" <olek@nic.nic> napisał w wiadomości
news:gjjmj0$ao6$1@news.task.gda.pl...
> Jedyne co to mam stały net (IP zewnętrzny), używam go do mejli
> textowych w OE i czytania gazet (czyli portali) w IE7.
>
> To mimo to też mi jest potrzeby stały monitoring rezydentnego antyvira
> ???

Było by to mocno wskazane.

> Nie wiem, pytam merytorycznie... Liczę na obszerniejszą odp niż tylko
> "tak" (na kompach się znam). Jeśli tak to czemu ? Może sama JavaScript
> czy Java czy HTML będzie furtką do zainfekowania ??

Wystarczy choćby spreparowana wiadomość i już leżysz (mam nadzieję, że
już poaktualizowałeś system?). Portale... ojojoj, braciszku, nie takie
rzeczy moje oczy na portalach widziały. IE? Ałaaa... Zdaje mi się, albo
w SE, albo w Wybiórczej... na szczęście szybko udało mi się dziada
wywalić, wlazł niezauważony, przydybałem go, bo coś mi wyłaziło w świat,
mimo, że nic nie odpalałem (pomijam naturalne procesy systemowe)... Nie
wlazłby z aktywnym monitorem... który naprawdę, jest niezauważalny,
najwyżej na wolniejszych maszynach zaraz po instalacji może mulić, ale
raz, potem go nie widzisz. Do czasu aż coś znajdzie. Raz na rok darmowa
rejestracja, to naprawdę nie problem. A są programy w ogóle bez
rejestracji.
Przyrównując do życia - nawet najpotężniejsze drzwi nic nie dadzą, jeśli
ich nie "zakluczysz".

--
Są prawdy, które mędrzec wszystkim ludziom mówi,
Są prawdy, które szepce swemu narodowi,