Re: Wersja aplikacji pakietu Office nie zgadza sie

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Fri 02 Jan 2009 - 06:58:23 MET

In news:gjjhs3$nkb$1@atlantis.news.neostrada.pl,
*123* <zero@zero.com> typed:

> W/w programy, podobnie jak właśnie znaleziony przeze mnie Registry Easy
> zamieszczony na płytce do Windows Vista wydanym przez Komputer Świat,
> wymagają rejestracji i opłat.
> Czy istnieje jakiś godny zaufania program(y) tego typu (kopia rejestru
> i/lub czyszczenie), za darmo (rejestracja może być) ?

Jest wiele tego typu programów, ale poleciłem Ci dobre, coś za coś, ponadto
kopie rejestru masz wykonywaną standardowo w systemie z poziomu Przywracania
systemu

> Ponadto:
> W Viście nie mam czegoś takiego jak jest w XP:
> Start -> Uruchom

Jest, trzeba właczyc z poziomu PPMyszki na pasku /właściwośc/ Menu Start/
Dostsosuj/ tu włącz.
lub wywołaj skrótem klawiszowym Win+R

> natomiast po dojściu do Usług przez
> Panel Sterowania -> (wygląd klasyczny) -> Narzędzia Administracyjne
> -> Usługi
> nie mam na liście "Usługi wyszukiwania".

Jest "Usługa wyszukiwania"

> Jest natomiast "Wstępne ładowanie do pamięci", ale wobec uwagi Radosława
> na razie tego nie zmieniam.

Twój wybór ;-)