Re: kto uzywa COMODO firewall

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Mon 17 Nov 2008 - 16:08:10 MET

Sempiterna in news:49218699$1@news.home.net.pl
[..............]

taa, slyszalem, ze do tej wersji jeszcze lekki jest, potem coraz gorzej.

no to powtorze fragment swojego posta odpowiedziowego do jakiegos innego
Twego posta:
" a wlasciwie to dlaczego i to, i to?
[u mnie w2k pro, wiec ze slyszenia jeno o xp:
to dlatego dwa firewalle, bo systemowy nie kontroluje ruchu WYchodzacego?
Ale chyba mozna ustawic ipsecowo jakos... [a moze tylko w w2k], pewnie wiesz
jak, mam gdzies dokument z fajnej www o tym]"