Re: kto uzywa COMODO firewall

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Mon 17 Nov 2008 - 16:02:35 MET

Użytkownik "1634Racine" <1634@Racine.pl> napisał w wiadomości
news:gfrvmf$a20$1@news.onet.pl...
> Sempiterna in news:49217b0c$1@news.home.net.pl
> [........]
>
> bo jak rządzi? [pare slow plz]

A napisałem... Rzecz w tym, że w dość dziwny sposób zarządza bazą
sygnatur, co w sytuacji, gdy baza ta sie rozrośnie, bardzo spowalnia
komputer... przykład - skopiuj 1000 plików EXE (przy rozrośniętej
bazie), z włączonym i wyłączonym Defense+. Różnica (w czasie na to
potrzebnym) powali cię na kolana.

> [a swoja droga - u mnie w2k pro, wiec pewnie w tej ostatniej
> istniejacej
> wersji dla w2k -> 2.4.18.184 nie ma tego modulu, a i sam firewall moze
> byc

Bo to się doinstalowuje, to nie jest integralna część, odpalana jest
jedynie z tej samej instalki i jej założenie jest uwarunkowane
zaptaszeniem opcji (co program przy instalacji zaleca).

> mniej OK niz ostatnie wersje, zapewne coraz lepsze, juz dla xp i
> vista...]

Z pewnością, program musi się rozwijać i umieć obsłużyć coraz to nowsze
ataki i smrody, oraz popoprawiać błędy.

--
D4
Oddaj krew (nie tylko) dla Filipa... (każda grupa)