Re: kto uzywa COMODO firewall

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Mon 17 Nov 2008 - 15:58:23 MET

Użytkownik "1634Racine" <1634@Racine.pl> napisał w wiadomości
news:gfrvlj$9vc$1@news.onet.pl...
> Sempiterna in news:49217a5a$1@news.home.net.pl
> [...............]
>
> wydaje mi sie, ze bez sensu byloby, gdyby nie bylo takiej mozliwosc
> [oprocz
> blokowania po ip]. Ale nie sprawdzalem, nie mam jeszcze
> zainstalowanego
> comodo.

Otóż właśnie. Bez portów... a nawet chyba to ma... jest Zapora
Systemowa.

> i tu problem: outpost ver 4xxx max stabilny [na w2k pro], wiec mam nad
> czym
> zastanowic sie.

Acha... znów posmaruję dla Kerio (ale nie wersji 4.x, Sunbelta), mam
2.1.5 i serio, można zapomnieć, że w tle jest FW, dziala bez zarzutu
nawet na 486DX2-66, sprawdzone..
JEDYNY kłopot we współbieżnej pracy Zapory Systemowej i Kerio (z
Comodo+ZS też tak było), jest niemożność zestawienia połączenia FTP w
trybie aktywnym. Ale wystarczy przestawić na pasywny i śmiga slicznie.
Wszystko inne, włącznie z uruchamianymi serwerami (służę przykładem na
żądanie), działa bez zarzutu.

> Poza tym na w2k to chyba comodo ver 2.4.18.184 jest ostatnia.
> Rozwijaja dla

Takowoż. Co rzeszy mających z jakiegoś powodu starsze systemy, sprawia
kłopot. Ale KPF2.1.5 nawet na W95 poleci, a pod NT4 hula ślicznie, W98
też obsłuży. Nie pamiętam tylko, jak pod Vistą.
Comodo jest dobrym programem na mocniejsze maszyny i popieram jego
używanie.

--
D4
Oddaj krew (nie tylko) dla Filipa... (każda grupa)