Re: blokada niektorych stron i aktualizacji

Autor: Jontek <jontek69.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Sun 02 Nov 2008 - 19:09:09 MET

Jacek Kalinski <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl> napisał(a):

> Co zwraca: ping www.safer-networking.org ? (wklej wynik)
> i to samo dla pozostałych stron (avasta, czy tych niedziałających).

Na strony:
  - www.safer-networking.org
wejsc sie nie da. Ale jak zrobie ping to kazda z tych stron normalnie
odpowiada. To znaczy prawie normalnie. :) Dlaczego prawie? Ano zerknij na
przyklad:

ping www.avast.pl

Badanie localhost [127.0.0.1] z uzyciem 32 bajtow danych:

Odpowiedz z 127.0.0.1 bajtow=32 czas<1 ms TTL=128
Odpowiedz z 127.0.0.1 bajtow=32 czas<1 ms TTL=128
Odpowiedz z 127.0.0.1 bajtow=32 czas<1 ms TTL=128
Odpowiedz z 127.0.0.1 bajtow=32 czas<1 ms TTL=128

Statystyka badania ping dla 127.0.0.1:
   Pakiety: Wyslane = 4, Odebrane = 4, Utracone = 0 (0% straty),
Szacunkowy czas bladzenia pakietow w millisekundach:
   Minimum = 0 ms, Maksimum = 0 ms, Czas sredni = 0 ms

W przypadku kazdej problematycznej strony jest 127.0.0.1. Jak robie ping do
innych stron, np. www.onet.pl to jest uzywane inne (normalne) IP. No a do
tych trzech stron jest zawsze to samo, czyli 127.0.0.1. Co jest? :)

> IP masz statyczne (wpisane ręcznie), czy automatyczne (pobierane z DHCP)?

Na tym komputerze jest statyczne IP, bo czesto grzebie na nim przy pomocy
Remote Administratora i uruchamiam FTP, wiec wole znac IP. :)

> netsh interface reset all

Zadnego komunikatu.

> netsh winsock reset

Komunikat zwrotny:

Pomyslnie zresetowano Winsock Catalog.
Musisz ponownie uruchomic komputer, aby ukonczyc resetowanie.

> netsh firewall reset

Komunikat zwrotny:

Ok.

> Po tym zrestartuj komputer.

Reset zrobiony. Niestety efekt jest taki, ze na strony nadal nie mozna
wejsc. :( Ale przy probie aktualizacji avasta wyskakuje inny blad. Tym razem
jest to okno na ktorym jest napisane:

Inny blad HTTP (404), podczas laczenia z 127.0.0.1:80/iavs4x/servers.def

Spybot przy probie pobrania aktualizacji wywala informacje, ze nie ma nowych
aktualizacji. I to jest prawda, bo ja mu wczoraj recznie zainstalowalem
aktualizacje sciagniete na innym komputerze.

Dziekuje za cala dotychczasowa pomoc. Jestem naprawde bardzo mile zaskoczony
reakcja. Wiem jak zazwyczaj sie traktuje osoby wyskakujace z takimi
"powirusowymi" problemami. :) Tym bardziej doceniam to, ze ja tak nie
zostalem potraktowany.

Jontek