Re: blokada niektorych stron i aktualizacji

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Sun 02 Nov 2008 - 20:00:49 MET

Użytkownik " Jontek" <jontek69.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:gekqc5$iii$1@inews.gazeta.pl...
> Dziekuje za cala dotychczasowa pomoc. Jestem naprawde bardzo mile
> zaskoczony
> reakcja. Wiem jak zazwyczaj sie traktuje osoby wyskakujace z takimi
> "powirusowymi" problemami. :) Tym bardziej doceniam to, ze ja tak nie
> zostalem potraktowany.

Bo nie było to: Tytuł "problem", treść: "Komputer mi nie działa, co mam
robić?".
Wykazałeś się, że tu i ówdzie coś sprawdziłeś i jaki to dało rezultat,
pokazałeś, że szanujesz czas innych. Takim pytającym chętnie się pomaga.
Dodatkowo nie było to, jak bywa, że niektórzy robią (przejaskrawienie)
"macie mi pomóc, ale już".
Skoro jako pewnie poczatkujący w necie, lub o niewielkim stażu...
nieważne... Podszedłeś do tematu w miarę dobrze (można było lepiej, ale
to już szczegóły, niuanse), więc nie było problemu, aby Ci poświęcić
swój czas.
Teraz pozostaje Ci tylko doskonalić dobrze obraną drogę. Jest trochę do
zrobienia, ale wierzę, że nie zmarnujesz tego. Byłbym nawet skłonny
wpisać Cię jako pozytywny przykład do http://rtfm.killfile.pl, gdybym
mógł :)

--
D4