Re: odzyskanie - moje dokumenty

Autor: <pabi_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 02 Nov 2008 - 19:08:17 MET

dobry pomysł tylko usterka windowsa xp tego na tym kompie polega na tym, że
nie widzi partycji dysku wogóle, tak jakby stracił informacje o partycjach
dysku
jak startuje z plytki instalacyjnej xp i próbuje zrobic naprawe systemu to
plytak instalacyjna xp wogole mi nie widzi partycji na tym dysku, mógłbym
tylko sformatowac i stworzyc od nowa partycje ale włąsnie nie moge
sformatować:)
podobnie oprogramowanei do odzyskiwania typu erd commander - odwołuje sie do
partycji systemowej i katalogu z systemem a w moim przypadku nie ma sie do
czego odwolac bo dysk tak jakby stracił partycje i nie można zlokalizowac
partycji ani katalogu z systemem

tak , że startowa visty chyba tez tu nie pomoże bo nei zobaczy partycji

linuxy widzą te dane nawet jak nie ma partycji bo montują dysk jako całość,
bez uwzględnainai partycji, ale nie pozwlaają dosatc sie do zawartosci moje
dokumnety

cieżka sprawa moze jeszcze jakis pomysł

dzieki