Re: blokada niektorych stron i aktualizacji

Autor: Jacek Kalinski <jacek_kal_at_go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
Data: Sun 02 Nov 2008 - 15:06:34 MET

W artykule <gejv4p$mdq$1@inews.gazeta.pl> Jontek napisał(a):

> Przy probie aktualizacji Avasta dostaje komunikatu:
>
> "Sciaganie pliku: <nazwa pliku>"
>
> I za chwila:
>
> "Blad: nie mozna polaczyc sie z serwerem"

Co zwraca: ping www.safer-networking.org ? (wklej wynik)
i to samo dla pozostałych stron (avasta, czy tych niedziałających).

> Jest w tym pliku duzo wierszy ale wszystkie oprocz jednej to komentarze
> (zaczynaja sie od #). Oto zawartosc pliku:

Plik jest ok, choć byłem przekonany, że to jego wina :)

> Konfiguracja IP systemu Windows
>
> Operacja nie powiodla sie, poniewaz zadna karta nie jest w stanie
> zezwalajacym na te operacje.

IP masz statyczne (wpisane ręcznie), czy automatyczne (pobierane z DHCP)?

> Kurcze, jestem juz kosmicznie wkurzony. :( Co to moze byc? Macie jeszcze
> jakis pomysl?

start -> uruchom -> cmd
netsh interface reset all
netsh winsock reset