Re: Instalacja XP na dysku SATA2 i przy okazji jeszcze jedno

Autor: ikov <ikov1__at__t-l-e-n.pl>
Data: Tue 08 Jul 2008 - 13:33:57 MET DST

> Mnie czeka to samo. Ale wszystko zależy od tego co masz poinstalowane
> i ile czasu chcesz na zabawę poświęcić. Jeśli czas instalacji systemu
> oraz aplikacji i danych będzie mniejszy niż czas poświęcony na próby
> naprawy systemu, wówczas odpowiedź jest oczywista.

Ja się wycwaniłem i po zainstalowaniu bazowego systemu + wszystkie
najniezbędniejsze programy lub aplikacje wymagające większej
konfiguracji + poprawki, antywirus itp zgrywam jako obraz partycji.
Przy regularnym backupie swoich dokumentów, przywrócenie systemu to
kwestia parunastu minut - przywrócenie z obrazu, aktualizacja
systemu/antywirusa oraz załadowanie swoich dokumentów. Wystarczy jedynie
mieć trochę miejsca na innym dysku.