Re: Instalacja XP na dysku SATA2 i przy okazji jeszcze jedno

Autor: Marcin Gala <m.gala.maupa_at_.interia.pyly>
Data: Wed 09 Jul 2008 - 13:39:17 MET DST

ikov wrote:

> Ja się wycwaniłem i po zainstalowaniu bazowego systemu + wszystkie
> najniezbędniejsze programy lub aplikacje wymagające większej
> konfiguracji + poprawki, antywirus itp zgrywam jako obraz partycji.
> Przy regularnym backupie swoich dokumentów, przywrócenie systemu to
> kwestia parunastu minut - przywrócenie z obrazu, aktualizacja
> systemu/antywirusa oraz załadowanie swoich dokumentów. Wystarczy jedynie
> mieć trochę miejsca na innym dysku.
Tez mi sie kiedys wydawalo ze tak jest szybciej. Zycie zweryfikowalo:)
Mam takich plytek z ghostem pewnie ze 4, zadnej potem nie uzylem.
Generalnie win2k dziala u mnie prawie bezawaryjnie. Ostatnia
reinstalacja jakies 4 miesiace temu, po bodaj 2 latach bezawaryjnej
pracy systemu. Powod: padla plyta glowna, jak zaczalem wymieniac to ze
starego kompa tylko blacha obudowy zostala i flop:) Ale generalnie
zasade mam taka ze w razie jakby co to partycja systemowa do zaorania
formatem, dokumenty na innej partycji z zalozenia, spora czesc
oprogramowania w wersji portable tez na innym dysku. Generalnie
najwiecej zabawy ze sterownikami potem jest, ale w przypadku jak moja
ostatnia instalacja (i zreszta 90% instalacji systemu na moim kompie) to
zaden ghost nie pomoze.

--
Marcin "Ahmed" Gala
Slack 12/Win 2k user