Re: Vista za 30 zł - instalacja na XP

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Wed 04 Jun 2008 - 22:58:18 MET DST

Użytkownik "ALGI" <asssik@NOSPAM.o2.pl> napisał w wiadomości
news:1vsncfku8l7pf.10xpe3g2ldksr.dlg@40tude.net...

> A ja mam większość pod CTRL-D :)

Ano :)

> Kwestia gustu - ja i tak w Explorerze wszystko mam jako listę ze
> szczegółami.... czyli jak w TC ;)

Ja chyba normalnie... ale rzadko z tego korzystam.

> VC to volkov a SC ? pamięć już zawodna ;)

http://sta.c64.org
http://sta.c64.org/sc.html
http://sta.c64.org/scbeta.html
Oparty na VC, pisany chyba w Pascalu, gdyby nie parę wad, była by to dla
mnie rewelacja.

> No właśnie jest tak że na codzień to może i można się pobawić trochę w
> przeciąganie ikonek czy kontekstowe "kopiuj/wytnij/wlej" (z tym że ja
> i tak
> CTRL-C /CTRL-X /CTRL-V z klawy jadę) ale jak jest sporo operacji na
> plikach, zabawa/porządki to bez TC trwa to o wiele dłużej

Kumpel kiedyś robił porządki. Za czasów, kiedy większa rozdzielczość
ekranu była luksusem. Mozolił się chyba z 4 malusimi okienkami
Eksploratora... Nie pamiętam, czy załadował WC (bo wówczas to był
Windows Commander), lat minęło...

> Dżisas... mycha w TC ;) (wiem wiem da się ale jego siła jest właśnie w
> klawie)

Ano. Ja, jakoś tak się przyzwyczaiłem, że klawę obsługiję głównie prawą
(piszę obiema) ręką, a myszę lewą. Mysza koniecznie musi być dla
praworęcznych - siła przyzwyczajenia :)
Koordynując ruchy myszą i klawą, można niektóre rzeczy zrobić bardzo
szybko, np. mam sobie nagrać na płytkę katalog z TC - zaznaczam gwiazdką
wszystkie pliki, a następnie przytrzymanym lewoklikiem przeciągam je do
okienka programu nagrywającego. Gdzie grzecznie lądują i czekają na
wypalenie.

> Ot i dobre podsumowanie. Każdy pracuje tak jak jemu wygodnie i
> najszybciej.

Tak, jak różny jest charakter pisma.

> Jedni używają wbudowanej przeglądarki fotek, inni ACDSee, inni
> InfraView,
> inni Fastone Image Viewer ;)

A czasem nawet jedna osoba różnych, zależnie od potrzeb i sytuacji.

> (pamiętacie DOSowego qpega? na nim pierwsze "panienki" w GIFach 256c

No, cuś mi ta nazwa mówi :) Chociaż wgrywania VESA-drivera nie
przypominam sobie, a jedynie w configu deklatacja devicehigh=ansi.sys,
ten plik zastępowałem plikiem tansi.sys (Trident ANSI), dającym większe
możliwości.

> oglądałem ;) oczywiście po uprzednim wgraniu sterownika VesaDriver ;)

To chyba zależało od programu, różne programy różnych rzeczy wymagały,
potrafiły zdrowo powiesić kompa, na szczęście nie było takich jaj z
odinstalowaniem śmieci. W najgorszym razie dyskietka w napęd, start,
edytorem czyszczenie konfigu z wadliwych wywołań i już. A czasem
wystarczyło po prostu usunąc uruchamianie problematycznego sterownika.
Nawet Windows 3.x - parę wpisów w Config.sys, parę w Autoexec.bat - i po
bólu.

--
D4
Śmiejmy się z głupich, choć i przewielebnych.