Re: Vista za 30 zł - instalacja na XP

Autor: ALGI <asssik_at_NOSPAM.o2.pl>
Data: Wed 04 Jun 2008 - 22:17:16 MET DST

Dnia Wed, 4 Jun 2008 01:25:18 +0200, Skrypëk napisał(a):

> Ile w tym ustrojstwie się trza naklikać by na pulpit trafić! I nie ma linków
> do Moje Dokumenty itp. No i tylko dwa okna, w których nic się nie mieści,
> kolumn nie da się swobodnie regulować, nie ma widoku miniatur i w ogóle sto
> lat za murzynami pod względem ergonomii.

:-O
Przecież TC obsługuję się klawiaturą a nie myszką... to własnie jego główna
zaleta... 2 okna stykają (są zakładki jak ktoś chce więcej), wszystko co mi
potrzeba się mieści, miniatury też są i jest wielokrotnie bardziej
ergonomiczny niż Exploder Windows ;)
[a do pulpitu czy innych często odwiedzanych folderów są skróty więc dwa
klawisze i jesteś]

>W czasach DOSa NC był rewelacją,
> obecnie to nieporozumienie.

Może dla Ciebie. Dla mnie "starej daty" klawiatura to podstawa....
Choć przyznaję że w Viście Explorer trochę bardziej funkcjonalny jest i
nawet zacząłem korzystać...

> Naucz ich korzystać z menu kontekstowego i paska narzędzi.
> A przeciąganie jest bardzo przydatne w określonych przypadkach, na ten
> przykład w obrębie tego samego okna, gdy trza plik przenieść do podfolderu.
> No i łatwiej komuś pomóc gdy się umie wydajnie używać eksploratora i nie ma
> głupich przwyczajeń z Nortona - nie każdy ma TC, a nosić go ze sobą to bez
> sensu.

Ja sobie radzę czy jest TC czy go nie ma :)
Dla mnie to może być i linia poleceń ;)
Oni po prostu są "młodzi" wychowani na 95 więc nie wiedzą "o co cho" jak
widzą jakiegokolwiek klona NC. Ale to juz ich problem ;)

Ehh.. gdzie te czasy gdy się optymalizowało config.sys/autoexec.bat ;)