Re: Coś mi psuje explorer.exe

Autor: Norbert <noreply_at_reply.no>
Data: Wed 04 Jun 2008 - 22:48:24 MET DST

Dnia Wed, 4 Jun 2008 22:33:30 +0200, Sempiterna napisał(a):

> Acha, jeszcze jedno jest fajoskie - zakłądki. Zamiast opuszczać dany
> katalog, a później usiłować sobie przypomnieć, gdzie leżał, który to
> był, robię jak w Operze - CTRL-T i hop, jest nowa zakłądka, duplikuje
> ostatnią, ale zdaje mi się, można to ustawić inaczej...

Jest poza tym menu z historia odwiedzanych katalogow :-)
Z zablokowane zakladki sa dobre do zdefiniowania "linkow" do kluczowych
katalogow (np. projektow czy narzedzi) i potem jednym klikiem mozna sobie
tam wskoczyc.

>CTRL-W zamyka zakłądkę. Można je także blokować. W każdej zakłądce mogą być inne
> reguły sortowania, filtrowania, co najważniejsze, są one zapamiętywane,

Malo tego! Mozna zdefiniowac swoj wlasny uklad kolumn a wykorzystujac
wtyczki moga tam byc pokazane np. rozmiary grafik (size X/Y), bitrate mp3
czy dowolne inne info, i to w kazdej zakladce indywidualnie! To jest potega
:)

> jedyna wada w tym, że tylko przy normalnym zamknięciu TC.

mozna z menu wymusic zapis konfiguracji :) w koncu nie zmienia sie jej tak
czesto

> Unicode? Albo Romeo, zamiast Joliet...? Nie pamiętam, ostatni raz Nero
> męczyłem ze 3 lata temu.

czym teraz nagrywasz?

--
pozdrawiam