Re: Vista za 30 zł - instalacja na XP

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Wed 04 Jun 2008 - 23:02:34 MET DST

Użytkownik "ALGI" <asssik@NOSPAM.o2.pl> napisał w wiadomości
news:x7lz9ivsxpir$.1cau3j6atkls6$.dlg@40tude.net...

> DN to miał - można było skonfigurować aby na dole okna pokazywał.
> Chyba ze coś źle rozumiem...

Jakoś nie miałęm szczęścia do DN - za mocno ingerował w przerwania i
niektóre stery TSR potrafiły się wykulbaczać, co przeważnie skutkowało
twardym zwisem. I nie grzeszył stabilnością... aaale też wtedy nie
miałem takiego pojęcia i jakości kości pamięci, pamiętam, jakimi
problemami zakończyła sie w moim 386 rozbudowa RAM z 20 do 32 MB... Parę
twardych zwisów i zamazanych zerami ważnych sektorów na dysku ostudziły
mój entuzjazm... Po powrocie do 20 MB wszystko zabanglało. I to nie była
wada pamięci akurat, bo przy 20MB podmieniałęm kości i nei było
problemów. Jedynie przy pełnych 32 MB. sie pieprzyło.

--
D4
Śmiejmy się z głupich, choć i przewielebnych.