Re: Vista za 30 zł - instalacja na XP

Autor: ALGI <asssik_at_NOSPAM.o2.pl>
Data: Wed 04 Jun 2008 - 22:25:22 MET DST

Dnia Wed, 4 Jun 2008 02:59:50 +0200, Sempiterna napisał(a):

> W TC?? dwa backslashe w linii komend i w oknie otwiera się pulpit.

A ja mam większość pod CTRL-D :)

> Zależy od czcionki, no i fakt, rozmiarów ekranu. U mnie mieści się
> wszystko.
> A M.D. są jako "podkatalog" Pulpitu.

Kwestia gustu - ja i tak w Explorerze wszystko mam jako listę ze
szczegółami.... czyli jak w TC ;)

> [...]
>

> Aj, sory, to o NC piszesz? To masz rację. Choć teraz nie zweryfikuję, bo
> ostatni raz NC dla Windy uruchamiałem jakieś 8-10 lat temu. Już prędzej
> DOSowy, ale i tak szybko porzucałem go na rzecz VC i SC, DN używałem
> rzadziej, jakoś miałem pecha, że nie bardzo chciał spełnić moich
> oczekiwań, chyba nie był zbyt stabilny, nie pamiętam. Ale działał i
> swoje zadanie spełniał na tyle, ile potrafił. NC był w sumie dobry, gdy
> miał niski numer, bo nie był wtedy tak rozpasiony (od czwórki napchano
> mu i czasem dziwaczał, piątka, to ... ech... rozbujana klapzdra) i

VC to volkov a SC ? pamięć już zawodna ;)

> Z rzadka i ja korzystam.

No właśnie jest tak że na codzień to może i można się pobawić trochę w
przeciąganie ikonek czy kontekstowe "kopiuj/wytnij/wlej" (z tym że ja i tak
CTRL-C /CTRL-X /CTRL-V z klawy jadę) ale jak jest sporo operacji na
plikach, zabawa/porządki to bez TC trwa to o wiele dłużej

> Da sie i w TC zrobić, tylko kapkę inaczej. Prawoklik myszki trzeba
> chwilę przytrzymać, oraz klawiszologia jest deko inna. Lewoklik działa
> od razu - kopiowanie, to naciągasz katalog na ten, do którego kopiujesz,
> a przenosisz do danego katalogu robiąc to z przytrzymanym Shiftem.
> Dodatkowo, (nie tylko) w TC prawoklik myszą można zastąpić naciśnięciem
> klawiszaMenu, u mnie jest między prawym "Windows" a prawym "CTRL".

Dżisas... mycha w TC ;) (wiem wiem da się ale jego siła jest właśnie w
klawie)

> Ale ostatecznie jest to kwestia przyzwyczajenia.
> Tak, jak przed snem jeden lubi kiszone ogórki, drugi lubi ptysie po
> obiedzie, trzeci kremówki (TE również), a czwarty wypić piwo.
> Nie deprecjonujmy kogoś tylko dlatego, że używa innego menedżera, nić
> pozostali.

Ot i dobre podsumowanie. Każdy pracuje tak jak jemu wygodnie i najszybciej.
Jedni używają wbudowanej przeglądarki fotek, inni ACDSee, inni InfraView,
inni Fastone Image Viewer ;)

(pamiętacie DOSowego qpega? na nim pierwsze "panienki" w GIFach 256c
oglądałem ;) oczywiście po uprzednim wgraniu sterownika VesaDriver ;)