Re: Coś mi psuje explorer.exe

Autor: rs <no.address_at_no.spam.com>
Data: Wed 04 Jun 2008 - 21:34:36 MET DST

On Tue, 03 Jun 2008 11:02:19 +0200, Radosław Sokół
<Radoslaw.Sokol@polsl.pl> wrote:

>Wiesz... takie administrowanie to ja mogę mieć, ale w tekstowej
>konsoli. I mam, w Linuksie, w postaci Midnight Commandera. Ale
>w grafice oczekuję czegoś więcej, niż prymitywnej pionowej listy
>plików.

a tree view w TC?

>Bo łatwiej jest znaleźć plik "na oko", pamiętając jak wygląda
>jego ikona i w jakim jest folderze, niż przebijając się przez
>nużącą listę plików.

sortowanie, przeszukianie podglad plikow z uzyciem regexow. baaaardzo
wygodne.

>PS. W Nautilusie mogę spokojnie nawet przypisywać własne
>ikony *pojedynczym plikom*, żeby jeszcze łatwiej je było
>zauważyć i otworzyć.

ja do tego uzuwam nazwy pliku i pamieci (mojej). od lat sprawdza sie
swietnie, a plikow w pyte.

>Po prostu KONCEPCJĄ pracy. Pracy nakierowanej na jej właściwe
>organizowanie, a nie tylko najsprawniejsze poruszanie się
>w zrobionym sobie samemu bałaganie. Koncepcją zmuszającą do
>tworzenia folderów w sensownej hierarchii i mszczącą się za
>wrzucanie wszystkiego w jedno miejsce czy na pulpit.

w czym tu roznica? w jaki sposob ta koncepcje sa rozne?
btw. jak dla mnei TC to jest najlepsza rzecz jaka sie przytrafila
windows. z wyjatkiem fatalnego modulu FTP nie mam zastrzezen. nie wiem
jeszcze jak ostatnia wersja daje sobie rade z lokalnymi krzaczkami w
nazwach plikow i folderow. <rs>

--
"My God is nicer than yours". Thomas Krupski