Re: Coś mi psuje explorer.exe

Autor: Norbert <noreply_at_reply.no>
Data: Wed 04 Jun 2008 - 22:00:12 MET DST

Dnia Wed, 04 Jun 2008 15:34:36 -0400, rs napisał(a):

> sortowanie, przeszukianie podglad plikow z uzyciem regexow. baaaardzo
> wygodne.

Do tego uzywajac tzw. wtyczek zawartosci mozesz sobie szukac np. po TAGach,
kodekach, bitrateach itd. plikow audio, albo po rozmiarach, kolorach,
EXIFie itd plikow graficznych, albo po tekstach w PDFach, Wordzie,
Excelu... cuda na kiju

> ja do tego uzuwam nazwy pliku i pamieci (mojej). od lat sprawdza sie
> swietnie, a plikow w pyte.

Tez mam zyliony plikow (teraz sprawdzilem C:\ i jest na nim 314k plikow, a
poza nim jest jeszcze D:\ , I:\, J:\ z czego dwa sporo bogatsze). I takze
nie szukam pliku dluzej niz kilka sekund. Warunkiem jest oczywiscie
logiczny uklad, ale to fundament kazdego interfejsu.
A np. TC ma taka fajowa funkcje pod CTRL+B, ze z poziomu katalogu w ktorym
jest aktualnie otwarty tworzy jedna, wielka liste wszystkich plikow (z
katalogu biezacego i podkatalogow) i mozna je wtedy posortowac wg dowolnych
kryteriow i latwo cos znalezc, gdy nie jest sie pewnym gdzie to tak
naprawde jest.

> w czym tu roznica? w jaki sposob ta koncepcje sa rozne?

Wlasnie, jaki?

>nie wiem jeszcze jak ostatnia wersja daje sobie rade z lokalnymi krzaczkami w
> nazwach plikow i folderow. <rs>

Mam katalog z rosyjskimi piosenkami, ktorych nazwy sa napisane cyrylica :-)

btw Mam aktualnie problem, zeby to nagrac na plyte, bo Nero nie kuma
cyrylicy :/

--
pozdrawiam
Norbert