Re: Coś mi psuje explorer.exe

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Wed 04 Jun 2008 - 20:41:52 MET DST

Michal Kawecki pisze:

> I to już jest dobry trop. Zobacz jakie aplikacje masz podpięte pod
> procedurę autostartu z wymiennych nośników. A najlepiej wyłącz całkiem
> tę funkcję, ona służy właściwie jedynie do rozsiewania szkodników. A
> właśnie - może już masz takiego szkodnika w systemie...

Podpunkt nr1. Karta która włożyłem jest z komórki i tylko w domu ją
wkładałem do komputera.
I to ona wywołała dziwny efekt. Później już nic takiego sie nie działo.
Karty CF (jedna z wirusem dostałem ale w porę zauważyłem że karta
podejrzana i od razu sformatowałem) kart używałem nic sie nie działo.
Czasem taka sytuacja zachodzi zupełnie mimowolnie bez ożywania kart.
Skanowałem na wszelki wypadek skanerem online i microsoftowym narzędziem
- nic.
Ogólnie trop padł na karty ale...