Re: Vista

Autor: 1634RACINE <1634RACINE_at_1634RACINE.pl>
Data: Tue 04 Mar 2008 - 11:57:16 MET

Krzysiek napisal [-a] w
news:a37e6161-c80c-45fe-a252-316c4efdc9fc@f47g2000hsd.googlegroups.com
> Używam Visty już kilka miesięcy. Mam dwie, Home Premium i Business EN.
[.......]

a tak btw: dlaczego tak od razu ludzie przechodza na nowy m$.Zawsze mnie to
zastanawialo, ten owczy ped :) Jeszcze w zasadzie xp nie ostyglo, nawet w2k
[uzywam] pedzi do przodu, xp jakos [chyba...] ustabilizowalo sie - spece
(najpierw od w2k) opanowali manipulowanie xp-kiem, mozna jakos to poprawic w
domu recznie, a tu vista myk, pokazala sie, wiadomo,ze _powinna_ sypac sie
tu i tam - ale juz gonitwa, juz pogon :)
Dlaczego ?
(w sumie, to ja nawet chcialbym zapytac co tak naprawde _zmusza_ , ale co
_konkretnie_ zmusza do przejscia z w2k na xp...]